۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۲۰۲۶۶
استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

با مدیران کم کار استان برخورد می شود

استاندار چهارمحال و بختیاری بر پیگیری مدیران دستگاه های اجرایی استان در زمینه جذب اعتبارات تاکید کرد و گفت: با مدیران کم کار در این زمینه برخورد می شود.
با مدیران کم کار استان برخورد می شود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز قاسم سلیمانی در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور حوادث کل انقلاب و چکیده 15 سال حرکت انقلابی مردم و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) است.

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در سال آینده مدیران و مسئولان مرقب باشند در جلساتی که احساس می شود تبلیغاتی و انتخاباتی است به هیچ وجه شرکت نکنند.

سلیمانی افزود: کسانی که قصد کاندیداتوری دارند سعی کنند از تخریب رقیب بپرهیزند و با طرح برنامه ها و ایده های خود در وقت قانونی به تبلیغ بپردازند.
وی با اشاره به دغدغه هایی که در استان نسبت به برگزاری کنسرت ها مطرح شده است تاکید کرد: باید اصول  رعایت شود و چیزی خلاف قانون انجام نشود.
استاندار افزود: در استان، اخیراً کنسرتها و جشنواره هایی برگزار شد که کمی تند رفتند و باید روند برگزاری آنها اصلاح شود، زیرا هر چیز حد و حدودی دارد و نباید از آن حد و حدود تجاوز کنیم.

سلیمانی اظهار کرد: مسوولان استان در جهت حفظ قوانین حاکم بر کشور و استان باید قبل از صدور مجوز با صاحبنظران رایزنی کنند تا اصول بطور کامل حفظ و مسائل فقهی و دینی رعایت شود.
وی با اشاره به بسته شدن بودجه سال ۹۴ اظهار کرد: قبل از بسته شدن بودجه جلسات متعددی با وزیر کشور داشتیم که با طرح نیازهای استان رشد ۵۴درصد در بودجه عمرانی و متوسط رشد ۱۱.۵درصدی در کل بودجه استان را به دست آوردیم.

سلیمانی بیان کرد: مدیران استان باید با وزارتخانه و مدیران سطح کلان خود ارتباط داشته و با رایزنی، از اعتبارات ملی و وزارتخانه ای برای استان بهره مند شوند.

وی بر پیگیری مدیران دستگاه های اجرایی استان در زمینه جذب اعتبارات تاکید کرد و گفت: با مدیران کم کار در این زمینه برخورد می شود.
انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۳:۵۱

15 Feb 2020